Логотип сайта
  Навигация  
 
Главная страница сайта
Главная
главная страница
conceptcar.com.ua
авто новости
Авто новости
автомобильные
новости в мире
Авто обзоры
Авто обзоры
авто обзоры
и тесты авто
авто тюнинг
Авто тюнинг
все про тюнинг
автомобилей
полезные статьи
Полезные статьи
авто советы
и подсказки
контакты
Контакты
контакты автора
и реклама на сайте
 
    
  Популярное  
  » Власники «євробляхи» оскаржуть реально постанову про по ...
» Чому у Раді захотіли запровадити збір для вживаних маши ...
» Чи все можна мажорам на Хаммері ? Читайте тут
» Без адвоката будь-яке правове "автополе мінне "! Поза ...
» Як 4-ній дитині освоїти надскладну роботу з механізмми ...
» Українським автомобілістам знову хочуть закрутити гайки ...
» Українцям на ''єврономерах'' загрожують ..штрафи.. ...
» Мегакруті автомобілі : повірте , -- все можливо !
» Чи буде імпорт для автовласників вигідним ? Читайте тут
» Сенсаційне відкриття нового авто ! Читатйе більше !
 
    
 

Як діяти при зіткненні машин в одному напрямку ? Чи встановлено Вашу вину , якщо Ваше авто було останнім в ряді ?

 
 
 (голосов: 0)
Оскільки ми ведемо мову про дорожній рух, його учасники за недотримання Правил час від часу стають учасниками дорожньо-транспортних пригод (далі — ДТП), а у більш кращому статусі — їх свідками.

Тема цієї публікації була і залишається актуальною — це проблематика визначення винуватості у випадку попутного зіткнення. У суспільстві склалася досить стійка думка, що при попутному зіткненні завжди винний водій, який рухався останнім. Та чи завжди така точка зору вважається правильною?

При складанні адміністративного протоколу працівники поліції, як правило, приходять до думки, що винен водій, який рухався позаду. І характерно те, що таке догматичне ставлення сформувалося протягом десятиліть. Більше того, незважаючи на неодноразові неоднозначні ситуації, водій останнього автомобіля нерідко визнає свою вину.

Уявімо попутне зіткнення, наприклад, ста і більше автомобілів на автомагістралі. Такі «ланцюгові» попутні зіткнення досить актуальні на автобанах у Європі, і чисельність автомобілів, що потрапляють у такі ДТП, іноді перевищує сотню. З технічної точки зору зрозуміло, що енергії останнього автомобіля недостатньо, щоб штовхнути навіть 10–20 попередніх авто. Відтак, початок такої ДТП необхідно встановлювати на початку «ланцюга», однак найчастіше працівники поліції не бажають його досліджувати.

У такому випадку важлива послідовність дослідження обставин ДТП, тобто виникає питання: який учасник пригоди винний? Другий, третій, четвертий? А можливо, перший? Адже якщо авто попереду при перестроюванні (тобто зміні смуги руху) не витримує безпечної дистанції до транспортного засобу, що рухається позаду (на водійському слензі «підрізає»), у заднього автомобіля практично не залишається шансів уникнути попутного зіткнення. У простій комбінації з трьох автомобілів при попутному зіткненні також може бути різний порядок контактування: спочатку перший і другий, а потім їх наздоганяє третій, або класичний варіант, коли третій (останній) збирає розташованих попереду другого та першого.
 
   
 

Другие новости по теме:

 
 
  • Протокол огляду місця події : чи потрібно і як діяти при виникненні ДТП ?
  • Аварійна зупинка : як грамотно вчинити , щоб не потрапити в судову тяганину ...
  • Як відшкодувати шкоду , завдану у ДТП ? Поради професіонала
  • як захистити порушене право , збитки від ДТП : консультує адвокат
  • Як відшкодувати шкоду , завдану у ДТП ? Поради професіонала
  •  
       
       
     

    Ваше Имя:

    Ваш E-Mail:



    Включите эту картинку для отображения кода безопасности
    обновить если не виден код



     
       
      Пользователь  
       
        
      Голосование  
     
    Какой авто лучше?
    Nissan SkyLine
    Subaru Impreza
    Mitsibishi Lanser
    Porshe 911
    Запорожец
     
        
    По вопросам обращайтесь к администрации сайта | XML карта сайта
    Copyright © ConceptCar.com.ua (2010) - авто новости и авто обзоры