Логотип сайта
  Навигация  
 
Главная страница сайта
Главная
главная страница
conceptcar.com.ua
авто новости
Авто новости
автомобильные
новости в мире
Авто обзоры
Авто обзоры
авто обзоры
и тесты авто
авто тюнинг
Авто тюнинг
все про тюнинг
автомобилей
полезные статьи
Полезные статьи
авто советы
и подсказки
контакты
Контакты
контакты автора
и реклама на сайте
 
    
  Популярное  
  » Власники «євробляхи» оскаржуть реально постанову про по ...
» Чому у Раді захотіли запровадити збір для вживаних маши ...
» Чи все можна мажорам на Хаммері ? Читайте тут
» Без адвоката будь-яке правове "автополе мінне "! Поза ...
» Як 4-ній дитині освоїти надскладну роботу з механізмми ...
» Українським автомобілістам знову хочуть закрутити гайки ...
» Українцям на ''єврономерах'' загрожують ..штрафи.. ...
» Мегакруті автомобілі : повірте , -- все можливо !
» Чи буде імпорт для автовласників вигідним ? Читайте тут
» Сенсаційне відкриття нового авто ! Читатйе більше !
 
    
 

Чи буде імпорт для автовласників вигідним ? Читайте тут

 
 
 (голосов: 0)
Міінекономрозвитку підтримує введення понижуючого (0,5) коефіцієнта на 1 рік для проведення «легалізації євроблях». Також там не проти введення еко-коефіцієнта на авто, старіші 10 років, знижок на гібриди, та підвищення базової ставки формули акцизу на легкові авто з двигунами об’ємом більше 3000 см куб. Для майбутніх покупців електромобілів є добра новина: фахівці МЕРТ не мають нічого проти продовження дії нульового ПДВ до кінця 2020 року на «електричках" )

ДФС та Мінфіні не підтримали пропозицій про продовження нульового ПДВ на електромобілі, не погодились з потребою введення нових кодів УКТ ЗЕД для гібридів та вантажних електрокарів, і з тим, щоб формулу акцизу застосовувати на автобуси та вантажівки. Разом із цим не підтриманий варіант про введення «податку за дороги» на авто, що не використовують нафтопродукти. Негативні висновки отримали всі ідеї додавання чи викреслювання певних коефіцієнтів, прив’язки їх до норм «Євро», та пропозиція про транспортний податок на авто, старші за 5 років. Також не підтримується надання знижки на акциз для УБД та зняття цього збору при переобладнанні авто. У висновках кілька разів зустрічається згадка про те, що законопроекти у тому вигляді, в якому вони були подані на перше читання, не викликали зауважень у Мінфіну та ДФС, тому саме «дефолтну» версію цих документів у згаданих структурах вважають вартою для фіксування у майбутньому законі.
 
   
 

Другие новости по теме:

 
 
  • Податки: які треба сплатити ТЕРМІНОВО !!!
  • розмитнення авто як не" попасти " в юридичний капкан ?
  • автомобільна головоломка : авто стануть доступнішими, але вилізуть євроблях ...
  • Що нового слід очікувати від розмитнення ?
  • Чи прийнятні податки на старі авто: наповнення скарбниці за рахунок автовла ...
  •  
       
       
     

    Ваше Имя:

    Ваш E-Mail:



    Включите эту картинку для отображения кода безопасности
    обновить если не виден код



     
       
      Пользователь  
       
        
      Голосование  
     
    Какой авто лучше?
    Nissan SkyLine
    Subaru Impreza
    Mitsibishi Lanser
    Porshe 911
    Запорожец
     
        
    По вопросам обращайтесь к администрации сайта | XML карта сайта
    Copyright © ConceptCar.com.ua (2010) - авто новости и авто обзоры