Логотип сайта
  Навигация  
 
Главная страница сайта
Главная
главная страница
conceptcar.com.ua
авто новости
Авто новости
автомобильные
новости в мире
Авто обзоры
Авто обзоры
авто обзоры
и тесты авто
авто тюнинг
Авто тюнинг
все про тюнинг
автомобилей
полезные статьи
Полезные статьи
авто советы
и подсказки
контакты
Контакты
контакты автора
и реклама на сайте
 
    
  Популярное  
  » Внимание : новые штрафы!
» Jaguar придумал систему защиты от COVID
» Штраф за нарушение ПДД повысят : за что могут забрать а ...
» О чем говорят скачки цен на бензин или подешевеет бензи ...
» Перекрытии дороги на трассах Харьков-Киев
» Кто подписал с АЗС меморандум о стабилизации цен на вре ...
» Что нужно знать о детских автокреслах ?!
» Чому Київ паралізували затори ?! Надовго це ?! Читайте ...
» Возможно ли работать автодилерам в условиях карантина ? ...
 
    
 

Скільки держава заробить на “євробляхах”

 
 
 (голосов: 0)
«Це один з тих кроків, які треба було зробити раніше. Проблему автомобілів на єврономерах ми вирішували разом з Комітетом Верховної Ради. І тут хотів би сказати дякую пані Ніні Южаніній за її лідерство у цьому процесі. Особливо на фінальних, найвідповідальніших і найбільш складних етапах», – повідомляє Твоя МАШИНА з посиланням на слова чиновника.

За його словами, встановлені законом умови розмитнення автомобілів є ексклюзивними. Після 90-х ринок вживаних автомобілів у нас був дещо деформований і не розвивався так, як розвивається в інших країнах. Були встановлені обмеження по віку автомобілів, дуже високі захисні мита. Це і спровокувало ситуацію з автівками на єврономерах.

«Друга сторона рівняння – правове поле, якого просто не було. Оскільки офіційно не можна було купити таке авто, його не можна було і офіційно розмитнити.

Тобто рішення, яке прийнято, на мою думку, є правильним. Воно дозволить людям розмитнити ці автомобілі та стати законними власниками з чистою совістю. До того ж, ставки мита і акцизу знижені безпрецедентно. Звісно, є певна межа, коли розмитнення вживаного авто є економічно недоцільним. Як правило, це 13-20-річного віку автомобілі. Якщо власники не захочуть їх розмитнювати, нехай утилізують або вивозять за межі України», – підсумував Сергій Верланов.

За даними відомства, на момент прийняття закону в Україні перебувало близько 630 тисяч автомобілів на єврономерах. Державний бюджет може отримати з них від 5 до 10 мільярдів гривень, але багато залежить від того, коли саме їх легалізують і чи легалізують взагалі.

Скільки держава заробить на “євробляхах”
 
   
 

Другие новости по теме:

 
 
  • Як не потрапити в халепу на авто на єврономерах!
  • розмитнення авто як не" попасти " в юридичний капкан ?
  • Нові правила для власників авто, не чули ?! Читайте тут !!!
  • прийнято Закон про євробляхи. читайте коментар
  • Власникам авто на єврономерах доведеться вирішити – вивозити машину за межі ...
  •  
       
       
     

    Ваше Имя:

    Ваш E-Mail:



    Включите эту картинку для отображения кода безопасности
    обновить если не виден код



     
       
      Пользователь  
       
        
      Голосование  
     
    Оцените работу движка
    Лучший из новостных
    Неплохой движок
    Устраивает ... но ...
    Встречал и получше
    Совсем не понравился
     
        
    По вопросам обращайтесь к администрации сайта | XML карта сайта
    Copyright © ConceptCar.com.ua (2010) - авто новости и авто обзоры