Логотип сайта
  Навигация  
 
Главная страница сайта
Главная
главная страница
conceptcar.com.ua
авто новости
Авто новости
автомобильные
новости в мире
Авто обзоры
Авто обзоры
авто обзоры
и тесты авто
авто тюнинг
Авто тюнинг
все про тюнинг
автомобилей
полезные статьи
Полезные статьи
авто советы
и подсказки
контакты
Контакты
контакты автора
и реклама на сайте
 
    
  Популярное  
  » Як українських водіїв розводять на гроші ?
» Чи обов'язково предявляти посвідчення водія завжди на ...
» Найкрутіші авто для наркобаронів !!!
» Як вплинуть вибори на власників авто ?
» Що слід нам очікувати , якщо "мовний Закон" приймуть ...
» Всі "за" і "проти": Пояс безпеки потрібен !!!
» Новые штрафы для водителей на еврономерах !!!!
» Украинским водителям заменят бензин !
» Поліція і автоцивілка ? Як діяти водіям ?
» TEsla подготовит свои авто под украинские дороги !
 
    
 

Водійські права по-новому !!! Не вірите ?!

 
 
 (голосов: 0)
Також за новими правилами випускники, які закінчили навчання з підготовки водіїв в училищах, не муситимуть проходити повторний курс в автошколі. До іспитів їх допускатимуть і так.
Водночас, згідно із нововведеннями, не можна буде складати теоретичний іспит в одному територіальному сервісному центрі МВС, а практичний - в іншому.
Контроль відвідуваності
Стосуватимуться нововведення не лише іспитів, але й навчання. Зокрема, викладачі та інструктори з водіння будуть зобов'язані вносити інформацію про час проведення теоретичних і практичних занять, а також авто, на якому вони проходили, до спеціального електронного журналу. Доступ до нього матиме не лише автошкола, але і територіальні органи надання сервісних послуг МВС. Це, на думку урядовців, має допомогти контролювати навчальний процес у кожній окремо взятій автошколі, а також навчання кожного конкретного слухача.
Зміниться і термін дії свідоцтва про закінчення автошколи - воно видаватиметься лише на два роки. Наразі документ чинний 10 років, і протягом цього часу водій міг прийти на іспит у сервісному центрі. Проте із набуттям чинності нових правил водіям-початківцям доведеться поквапитися.

А як в Німеччині?
До того, як сісти за кермо з інструктором, майбутні водії в Німеччині мають прослухати теоретичний курс і скласти іспит на знання правил дорожнього руху. Загалом в системі - близько тисячі питань, зокрема, щодо їзди на автобані, велосипедистів, а також на тему екології. На іспит виносяться 30 питань, кожне з яких оцінюється у певну кількість балів. Щоб скласти тест, можна зробити помилок не більше, ніж на 10 балів. Враховуючи те, що деякі питання оцінюються у п'ять балів, іспит можна провалити вже не відповівши на два з них.
Під час практичних занять учень має взяти кілька уроків за різних погодних умов, у темну пору доби, а також освоїти водіння на автобані. Цікаво, що це може бути і 10, і 20, і більше годин водіння. Тут усе залежить саме від інструктора, адже саме він вирішує, скільки годин має наїздити учень і коли відправляти його на практичний іспит.
Здати на права з першого разу в Німечччині стає дедалі складніше
Здати на права з першого разу в Німечччині стає дедалі складніше
Допомогти на іспиті інструктор навряд чи зможе, хоч він, як і під час навчання, сидить поруч із учнем. Авто може бути те саме, на якому проходило навчання. Але воно оснащене спеціальним обладнанням, яке сигналізує, щойно він торкнеться педалей. Загалом тест триває близько 40 хвилин. Протягом цього часу в машині можуть розмовляти, давати якісь вказівки, але попри таку зовнішню невимушеність екзаменатор у водінні учня контролює усе до дрібниць. Щоб отримати права, він має продемонструвати першокласну їзду містом, на автобані і житловій зоні, а також правильно припаркуватися. Водійські права виготовляють заздалегідь, тому їх можуть видати просто в день іспиту.
Не з першого разу
Теоретично майбутні німецькі водії зацікавлені скласти цей іспіт з першого разу. Адже отримання прав у ФРН в середньому коштує 2 тисячі євро, і це за умови, що тести складені з першої спроби. Інакше доводиться платити за додаткові уроки, повторний іспит тощо. Проте на практиці кількість тих, хто не склав іспит з водіння з першого разу, у Німеччині стає дедалі більше. За даними Федерального відомства автодорожного транспорту, у 2017 році теоретичну частину провалили 39 відсотків водіїв-початківців, а практичну - 32 відсотки водіїв.
Водійські права по-новому !!! Не вірите ?!
Інструктори запевняють: складнішим іспит не став і спеціально водіїв ніхто не "валить". Водночас експерти такі цифри пояснюють тим, що рух став набагато інтенсивнішим і учням автошкіл треба більше часу на підготовку, тоді як інструктори потребують підвищення кваліфікації.
 
   
 

Другие новости по теме:

 
 
  • Увага!!! Шахраї "перекуповують" водійські права !!!
  • Водійські посвідчення : що нового ?
  • Увага : МВС не позбавлятиме довічно водійських прав
  • Отрмати водійські права раніше: можливо ?! Читайте тут
  • основні аргументи найбільш суворого покарання для автомобілістів ..за воді ...
  •  
       
       
     

    Ваше Имя:

    Ваш E-Mail:



    Включите эту картинку для отображения кода безопасности
    обновить если не виден код



     
       
      Пользователь  
       
        
      Голосование  
     
    Какой авто лучше?
    Nissan SkyLine
    Subaru Impreza
    Mitsibishi Lanser
    Porshe 911
    Запорожец
     
        
    По вопросам обращайтесь к администрации сайта | XML карта сайта
    Copyright © ConceptCar.com.ua (2010) - авто новости и авто обзоры