У разі запровадження в Україні обов’язкового техогляду особистого автотранспорту, до 90% ввезених до країни б/в іномарок не зможуть його пройти. Таку думку висловив глава Всеукраїнської асоціації автоімпортерів і автодилерів Олег Назаренко. За його словами, введення обов’язкового техогляду несе в собі великі корупційні ризики. Назаренко нагадав, що Україна у 2014 році, підписавши Угоду про асоціацію з Євросоюзом, взяла на себе зобов’язання протягом 5 років ввести обов’язковий техогляд легкових і вантажних автомобілів.  “Я прогнозую, що 80-90% б/в іномарок в Україні цей техогляд, якщо він буде чесним, а не торгівля талончиками, просто не пройдуть. У них, наприклад, повирізали каталізатори, а акцент робиться, відповідно до директив ЄС, навіть не на безпеку автомобіля, а на екологічність”, – пояснив він. За словами експерта, такі автомобілі, теоретично, не повинні допускатися на українські дороги.
|