Логотип сайта
  Навигация  
 
Главная страница сайта
Главная
главная страница
conceptcar.com.ua
авто новости
Авто новости
автомобильные
новости в мире
Авто обзоры
Авто обзоры
авто обзоры
и тесты авто
авто тюнинг
Авто тюнинг
все про тюнинг
автомобилей
полезные статьи
Полезные статьи
авто советы
и подсказки
контакты
Контакты
контакты автора
и реклама на сайте
 
    
  Популярное  
  » В Канаде представили гибридное летающее авто
» Увага !!! Де є нові черги через нові правила ?!
» Увага !!! НЕбезпека! Чого чекати водіям у снігопади ?!
» В Британии муж подарил жене бело-розовый Bugatti
» Які небезпеки чекають на водіїв авто ?!
» Водії можуть оформити електронний європротокол , коли ? ...
» Водителям в Украине дали право игнорировать сигнал об о ...
» Как улучшать безопасность дорожного движения ?!
» Теперь будет наказывать "робот-судья", но кого ?!
» Скачок цен на ремонт дорог: как это вредит водителям ?!
 
    
 

Які причини не купляти шини з Європи ? Водіям важливо знати !

 
 
 (голосов: 0)
Навіть ідеально рівне і майже незношене колесо може приховувати в собі серйозні дефекти. Експлуатаційні показники такої шини можуть розчарувати або наразити на небезпеку водія і його пасажирів. Існує величезна кількість дефектів, які неможливо розгледіти при візуальному огляді. Крім того, продавці старих коліс прикладають максимум зусиль для приховання і маскування подібних проблем. Наприклад, надрив ниток каркаса можна виявити тільки при наявності рентгенівського апарату.
Наприклад, ось деякі з них :

"Умови зберігання
Купуючи використані шини потрібно пам'ятати, що попередній власник не тільки катався на них, а й зберігав їх. Найчастіше європейські водії здають поношені або пошкоджені покришки в утилізацію, а вже звідти вони потрапляють на українські ринки. Тільки залишається здогадуватися, в яких умовах і як зберігалася і транспортувалася гума.

Знос
Всі поношені покришки мають певний відсоток стертотого протектора. Якщо висота блоків у нових шин зазвичай становить 8-10 мм, то «бувалі» колеса зазвичай продаються з висотою протектора в 5-6 мм. А це означає, що термін використання шин виявиться істотно нижче, ніж у аналогічного, але нового продукту. Крім того, поношені покришки можуть мати нерівномірний знос.

Як правило, б/у гума має вже «почесний» вік, а разом з ним і проблеми з розсохлим протектором, боковинами, дрібними тріщинами і прискореним процесом зносу робочої поверхні.

Застарілі моделі
Відпрацьовані шини - моделі минулих років, які вже давно неактуальні і технічно застаріли. Технології розробки та виробництва гуми не стоять на місці, щороку з'являються нові, більш сучасні моделі. Рецептура і склад гумової суміші також знаходиться в постійному пошуку ідеальних пропорцій і компонентів.

Найкраще надавати перевагу актуальним новинкам, які подарують вам безпеку і комфорт на тривалий час.

Раніше «Судово-юридична газета» повідомляла, що для автомобілів з ГБО запровадять спеціальний техогляд." інформує джерело
.
 
   
 

Другие новости по теме:

 
 
  • Хто розробляє повітряні шини ! Вигідно! ТАК !
  • Вже скоро : НОВІ штрафи для власників ( і не тільки ) авто !!!! читайте тут ...
  • Впервие начали менять шини на 60-ти дюймовие !
  • Яу уникнути важливих для водія помилок при виявленні на дорозі забороненого ...
  • відтепер украінські водії не платитимуть за пошкодження машин через стан до ...
  •  
       
       
     

    Ваше Имя:

    Ваш E-Mail:



    Включите эту картинку для отображения кода безопасности
    обновить если не виден код



     
       
      Пользователь  
       
        
      Голосование  
     
    Оцените работу движка
    Лучший из новостных
    Неплохой движок
    Устраивает ... но ...
    Встречал и получше
    Совсем не понравился
     
        
    По вопросам обращайтесь к администрации сайта | XML карта сайта
    Copyright © ConceptCar.com.ua (2010) - авто новости и авто обзоры