Логотип сайта
  Навигация  
 
Главная страница сайта
Главная
главная страница
conceptcar.com.ua
авто новости
Авто новости
автомобильные
новости в мире
Авто обзоры
Авто обзоры
авто обзоры
и тесты авто
авто тюнинг
Авто тюнинг
все про тюнинг
автомобилей
полезные статьи
Полезные статьи
авто советы
и подсказки
контакты
Контакты
контакты автора
и реклама на сайте
 
    
  Популярное  
  » Як українських водіїв розводять на гроші ?
» Чи обов'язково предявляти посвідчення водія завжди на ...
» Як вплинуть вибори на власників авто ?
» Найкрутіші авто для наркобаронів !!!
» Що слід нам очікувати , якщо "мовний Закон" приймуть ...
» Всі "за" і "проти": Пояс безпеки потрібен !!!
» Новые штрафы для водителей на еврономерах !!!!
» Украинским водителям заменят бензин !
» Поліція і автоцивілка ? Як діяти водіям ?
» TEsla подготовит свои авто под украинские дороги !
 
    
 

Чи все можна мажорам на Хаммері ? Читайте тут

 
 
Страшна аварія сталася пізно ввечері на бульварі Лесі Українки, 5, недалеко від відділення "Нової пошти". Мама з донькою переходили дорогу в призначеному місці і на зелене світло, однак це їх не вберегло. Жінка не помітила мажора за кермом Hummer, який збив дитину і протягнув тіло нещасної кілька десятків метрів.

 
    
 

Чому у Раді захотіли запровадити збір для вживаних машин старше 5 років

 
 
На сьогодні, єдина причина блокування – небажання знижувати податки. Є "євробляхи"-бізнесмени, є корупційні чиновники, які їх покривають і кожен день заробляють величезні гроші на ввезенні старих авто. Як тільки законопроект приймуть, податок знизиться і розмитнення буде, наприклад, умовно кажучи, становити 1 тис. євро, зрозуміло, що українці понесуть гроші в бюджет, а не до "євробляхерів"-бізнесменів, які зараз беруть за свої послуги 900-1500 євро", – пояснюють ЗМІЧому у Раді захотіли запровадити збір для вживаних машин старше 5 роківЧому у Раді захотіли запровадити збір для вживаних машин старше 5 років
Чому у Раді захотіли запровадити збір для вживаних машин старше 5 років
Чому у Раді захотіли запровадити збір для вживаних машин старше 5 років

 
    
 

Українським автомобілістам знову хочуть закрутити гайки: Кабмін підготував важливий законопроект

 
 
з 2022 року знову можуть внести повторні техогляди: Чому?
абінет міністрів підготував закон України "Про внесення змін до деяких законодавчих актів України у сфері безпеки експлуатації колісних транспортних засобів відповідно до вимог Угоди про асоціацію між Україною та Європейським Союзом, Європейським співтовариством з атомної енергії та їх державами-членами", згідно з яким з 2022 року в нашу країну можуть повернутися обов'язкові регулярні техогляди транспортних засобів, скасовані ще в серпні 2011 року
Українським автомобілістам знову хочуть закрутити гайки: Кабмін підготував важливий законопроектУкраїнським автомобілістам знову хочуть закрутити гайки: Кабмін підготував важливий законопроект
Днями Міністерство інфраструктури виклало на своєму сайті законопроект з відповідними нормами.

Проект передбачає, що техогляд буде проходити на акредитованих СТО (розташованих на відстані не більше 100 км одна від одної) спеціально підготовленими експертами з особистою печаткою. При виявленні недоліків, авто вирушає на їхнє усунення, після чого призначається повторний ТО.

 
    
 

Чи прийнятні податки на старі авто: наповнення скарбниці за рахунок автовласників

 
 
На сьогодні є важлива проблема з тим, щоб оптимізувати оподаткування для власників авто :скажімо,Чи прийнятні податки на старі авто: наповнення скарбниці за рахунок автовласників українців "штучно підводять до придбання нових автомобілів, і бажано вітчизняного виробництва", а в разі прийняття документа в другому читанні ініціатива в підсумку все одно не піде на користь українському автопрому і чиновникам, "оскільки українці знайдуть вихід для себе, а вітчизняний автомобільний ринок зазнає втрат".

 
    
 

Что нового на авторинку ? Особий интерес украинцев ..спросите в адвоката

 
 
Продажи автомобилей с европейской регистрацией растут огромными темпами. В сентябре этого года к этим авто украинцы проявляли особый интерес.

Как сообщает AUTO-Consulting, в сентябре поставки в Украину автомобилей на еврономерах испытали настоящий бум. Так, в сравнении с августом, количество “евроблях” на украинском рынке возросло на 35% и достигло показателя 11,5 тыс. штук. Это больше, чем официальный импорт авто по льготным акцизам.



 
    
 

Чи все так просто з автовідповідальністю. Нові закони прийняті : що далі ?!

 
 
Є всі достатні дані станом на сьогодні про те, що протягом минулого року на митниці отримали 210 мільйонів доларів хабарів за рахунок ввезення машин на іноземних номерах. І хоча ці авто поставляються в Україну виключно в "режимі тимчасового транзиту" ( в користування всього на 1 рік), але все одно стали корупційною лазівкою.

що далі ? читайте в цій статті

 
    
 

Українцям на ''єврономерах'' загрожують ..штрафи.. і не тільки..читайте далі

 
 
Верховний Суд України прийняв резонансне рішення — скасував штраф у розмірі 8500 гривень за ввезення авто на єврономерах, визнавши відсутність порушення митних правил. Автолюбителі очікують, що цим Феміда визнає законним використання транзитних авто.

У чому суть і чи вирішиться проблема євроавто в країніУкраїнцям на ''єврономерах'' загрожують ..штрафи.. і не тільки..читайте далі Українцям на ''єврономерах'' загрожують ..штрафи.. і не тільки..читайте далі


Прецедент стався завдяки позову фізичної особи. Так, позивач ввіз на територію України з метою транзиту автомобіль на номерах Естонії, не знятий там із реєстрації. Під час судових засідань він визнав, що ввіз авто на єврономерах для тривалого використання, а режим "транзит" вказав, щоб уникнути митного оформлення та сплати податку.

Апеляційний суд скасував постанову суду першої інстанції та відмовив у задоволенні вимог. Але позивач не погодився, оскаржив його, посилаючись на одне із рішень Конституційного Суду. У ньому йдеться: користування авто, яке ввозиться із метою транзиту через митну територію України, не є правопорушенням. У результаті — Верховний Суд скаргу задовольнив.



 
    
 

Що нового для євробляхерів ? Що слід очікувати для Ваших "єврономерів" ? Чи все тк просто ?

 
 

Як повідомляють ЗМІ, Никандровие використовувала зареєстровану на литовську фірму машину, яка була ввезена в Україну в митному режимі «транзит». При таких умовах, машина по країні може їздити не більше 10 діб, однак Никандровие на цю норму наплювала. Їй інкримінують правопорушення, передбачене ст. 485 Митного кодексу – «дії, спрямовані на неправомірне звільнення від сплати митних платежів».Що нового для євробляхерів ? Що слід очікувати для Ваших "єврономерів"  ? Чи все тк просто ?Що нового для євробляхерів ? Що слід очікувати для Ваших "єврономерів"  ? Чи все тк просто ?Що нового для євробляхерів ? Що слід очікувати для Ваших "єврономерів"  ? Чи все тк просто ?

 
    
  Пользователь  
   
    
  Голосование  
 
Что добавлять на сайт?
Авто новости
Авто обзоры
Статьи про тюнинг
Разные статьи
 
    
По вопросам обращайтесь к администрации сайта | XML карта сайта
Copyright © ConceptCar.com.ua (2010) - авто новости и авто обзоры