Логотип сайта
  Навигация  
 
Главная страница сайта
Главная
главная страница
conceptcar.com.ua
авто новости
Авто новости
автомобильные
новости в мире
Авто обзоры
Авто обзоры
авто обзоры
и тесты авто
авто тюнинг
Авто тюнинг
все про тюнинг
автомобилей
полезные статьи
Полезные статьи
авто советы
и подсказки
контакты
Контакты
контакты автора
и реклама на сайте
 
    
  Популярное  
  » Как обещают создать действительно недорогой электромоби ...
» Будьте обачними, не порушуйте правила зупинки та стоянк ...
» Тимчасове затримання авто : коли можливе ? Консультує а ...
» Новие штрафи за парковку : стоит ли ожидать хорошего ?
» Skoda рассекретила внешность другой марки авто
» Штраф за непристегнутый ремень безопасности решили не п ...
» Увага Увага Увага !!! Ключові зміни для власників авто ...
» " Прощание бляхера с бляхами" ?!
» основні аргументи найбільш суворого покарання для авто ...
» поради від адвоката. юридична рубрика: ризики для купів ...
 
    
 

Ответсвенность за перегруз авто : что делать ?

 
 
За последнее время грузовых автомобилей стало настолько много, что увидеть их в центре города не составляет большого труда. Нагруженные фуры перевозят тяжелые грузы (продовольственные товары, строительные материалы, производственное сырое, детали и т.д.), на большие расстояния, что нельзя назвать ненужным делом. Но перегруз влияет на состояние дорожного полотна, а это серьезное правонарушение. Кроме того, предусмотрен штраф за превышение грузоподъемности ТС, а повторное нарушение может стоить водителю прав

 
    
 

Що нового в розмитненні авто ?

 
 


Хто має розмитнювати автомобіль?
Займатися розмитненням транспортного засобу можуть як фізичні, так і юридичні особи (компанії). Митні послуги передбачають користування автомобілем, тому власником може бути лише окрема людина. Якщо передбачається регулярне транспортування автомобілів через український кордон, то це вже вважається комерційною діяльністю.

Згідно з законодавством, громадянин України, який перетнув кордон на нерозмитненому автомобілі, має сплатити усі мита протягом 24 годин, щоб уникнути штрафів. Насправді, без розмитнення машина вам навряд чи дозволять перетнути кордон. Розтаможка автомобіля в Україні в 2018 році не потрібна у трьох випадках:

якщо власником ТС є житель прикордонних територій, який може регулярно перетинати кордон (не рідше, ніж один раз в п’ять днів);*Зверніть увагу, що якщо кордон не перетинається, то водія буде оштрафовано. У тих випадках, коли власник автомобіля не з’являвся на митниці більше року, транспортний засіб взагалі може бути конфіскованим. Відстрочка можлива тільки при наявності серйозної причини, яка повинна бути документально підтверджена.
коли власником ТС є працівник закордонної компанії.
при транзитному перевезенні автомобіля.

 
    
 

" Кіт у МІШКУ" або прийнято Закон про євробляхи. читайте коментар

 
 
Верховна Рада України проголосувала у першому читанні законопроект щодо зниження вартості розмитнення автомобілів на єврономерах. За відповідне рішення проголосувало 265 народних депутатів, -повідомляє ЗМІ

Згідно зі змінами, пропонується нова формула розрахунку акцизного податку. Так, за основу братиметься базова ставка у 50 євро для машин на бензиновому двигуні та 75 євро для машин на дизельному двигуні.

Для розрахунку акцизу цю суму потрібно буде помножити на кількість років з року наступного після виробництва авто та на коефіцієнт об’єму двигуна (об’єм двигуна в кубічних сантиметрах, що ділиться на 1000).

Водночас зі зниженням мит планують запровадити і жорсткіші покарання для порушників.

Порушення термінів реєстрації для транзитних авто:

понад 20 діб — 85 тис. грн (замість 8,5 тис.)

понад місяць — 170 тис. грн

За порушення режиму тимчасового користування автівкою:

понад 10 діб 85 тис. (замість 17 тис.)

понад місяць — 170 тис. грн

Ухвалення законопроекту є однією з вимог протестувальників під Верховною Радою." Кіт у МІШКУ" або прийнято Закон про євробляхи. читайте коментар

 
    
 

легалізація " євроблях" : не все так просто !

 
 

На більшість вимог власників євроавтомобілів можновладці таки зважили кажуть у громадській організації, яка опікується цим питанням, але розрахунками акцизів не задоволені.

«Треба ухвалити закон, а не перехідне положення. Також треба зняти обмеження Євро-5 або взагалі зняти. Щоб у класифікації взагалі не було цього пункту. Також треба налагодити математичні розрахунки розмитнення», – зазначив керівник «Автоєвросили» Олег Ярошевич.

Для того, щоби легалізувати «євробляхи», водіям потрібно буде, аби справжній власник у країні Європи зняв її з обліку і завіз в Україну як імпорт. Потім сплатити податки під час розмитнення. Цікаво, що за запропонованих умов, вигідно буде ввозити новіші машини. що буде далі: треба проаналізувати ситуацію у кожному конкретному випадку. однак. не все так просто, як видається.легалізація " євроблях" : не все так просто ! легалізація " євроблях" : не все так просто !

 
    
 

ответсвенность . автоновости. ограничение владельцев авто

 
 
В АвтоЕвроСиле оценили новый закон для авто на “евробляхах”
В АвтоЕвроСиле оценили новый закон для авто на “евробляхах”
Цены на растаможку европейских автомобилей существенно не изменятся. Об этом рассказал руководитель общественной организации «АвтоЕвроСила» Александр Чернявский в комментарии InfoResist.

«Поставки, которые предлагают, остаются те же самые, которые были до введения ограничения Евро 5. Где-то на 20 процентов ниже, а где-то на 20 процентов и выше. В плане денежном нужно менять ставки.», — говорит он.

Помимо того, по мнению Чернявского, в новом законопроекте есть и положительные моменты.

«Подходит то, что принимается один закон для всех без всяких легализаций и прочих, скажем так, увиливаний, это раз. Второе, отменяются стандарты Евро 5 на продажу. Это два пункта, которые подходят.», —сказал експерт

 
    
 

відтепер украінські водії не платитимуть за пошкодження машин через стан доріг. коли . читайте тут

 
 
українські водії не платитимуть за пошкодження машин через стан доріг зі своєї кишені. Так постановив Верховний суд України.

Збиток завданий транспортному засобу повинна відшкодувати структура, на балансі якої знаходиться розбита дорога. Рішення було прийнято в ході розгляду справи №373/1281/16-ц в якому власник Renault Lodgy вимагав компенсацію 38,4 тис. грн. від Переяслав-Хмельницької міської ради.

 
    
 

Відповідальність за шкоду, заподіяну джерелом підвищеної небезпеки

 
 
За загальним правилом особи, які спільно заподіяли шкоду, відповідають перед потерпілим солідарно (ч. 1 ст. 1080 ЦК). Відповідно власники джерел підвищеної небезпеки несуть солідарну відповідальність за шкоду, заподіяну в результаті взаємодії цих джерел (зіткнення транспортних засобів тощо) третім особам, з підстав, передбачених п. 1 ст. 1079 ГК (абз. I п. 3 ст. 1079 ГК).
Відповідальність за шкоду, заподіяну джерелом підвищеної небезпеки

 
    
 

як продати автомобіль вигідно і законно ? консультує автоадвокат

 
 
як вигідно продати автомобіль і юридичні тонкощі купівлі- продажу
консультує автоадвокат 0975397247
380987171127

 
    
  Пользователь  
   
    
  Голосование  
 
Что добавлять на сайт?
Авто новости
Авто обзоры
Статьи про тюнинг
Разные статьи
 
    
По вопросам обращайтесь к администрации сайта | XML карта сайта
Copyright © ConceptCar.com.ua (2010) - авто новости и авто обзоры