Логотип сайта
  Навигация  
 
Главная страница сайта
Главная
главная страница
conceptcar.com.ua
авто новости
Авто новости
автомобильные
новости в мире
Авто обзоры
Авто обзоры
авто обзоры
и тесты авто
авто тюнинг
Авто тюнинг
все про тюнинг
автомобилей
полезные статьи
Полезные статьи
авто советы
и подсказки
контакты
Контакты
контакты автора
и реклама на сайте
 
    
  Популярное  
  » Саамие крутящие авто по мнению специалистов !!!!
» Як "оминати " ями на дорогах і не попадати в ДТП ?! М ...
» Увага!!! Шахраї "перекуповують" водійські права !!!
» Проезжать на зеленый свет можно , но осторожно ! Как со ...
» Как защитится от угона Вашего авто ! совет автомобилист ...
» Что делать в ДТП? Не попадать или знать !!!
» Кто нашел еще один способ неправильного парковки авто ? ...
» Где стоят дополнительние радари для проверки авто: раск ...
» Что нового в сфере растамаживание авто? Полезно знать ! ...
» Які моделі "зникнуть" з ринку авто ??? Не встигнете ? ...
 
    
 

Водійські посвідчення : що нового ?

 
 
У державах Європейського Союзу зараз використовується понад 110 видів водійських посвідчень. Така кількість документів ускладнює роботу дорожньої поліції, прикордонників та інших служб, що займаються видачею або перевіркою водійських "прав". Також це спрощує життя шахраям, які займаються підробкою посвідчень: через відсутність єдиного стандарту ідентифікація «на око» стає нереальною. Україна, хоч поки і не є членом ЄС, взяла на себе зобов'язання виконати ряд рекомендацій, описаних в директивах ЄС, щоб привести своє законодавство у відповідність з європейським. Один з таких документів – Директива 2006/126/ЄС, в якій описуються всі питання, що стосуються навчання, тестування кандидатів у водії, типу водійського посвідчення і строків його дії.

 
    
 

Протокол огляду місця події : чи потрібно і як діяти при виникненні ДТП ?

 
 
З аналізу судової практики неодноразово зустрічаються випадки, що судами на підставі п. 1 ст. 247 КупАП (обставини, що виключають провадження в справі про адміністративне правопорушення) закриваються провадження в справах про адміністративні правопорушення за ч. 4 ст. 140 КУпАП, у зв'язку з відсутністю події та складу адміністративного правопорушення, оскільки направлені до суду адміністративні протоколи містять певні недоліки.

Тому для результативності подальшого судового розгляду та притягнення відповідальної особи до адміністративної відповідальності, потерпілому необхідно зауважити, що оскільки ч. 4 ст. 140 КУпАП носить бланкетний ("відсилочний") характер, при складанні адміністративного протоколу, працівник патрульної поліції зобов'язаний скласти протокол винятково на посадову особу, яка згідно з посадовими обов'язками несе відповідальність за утримання вулично-шляхової мережі. Варто детально розписати у протоколі фактичні обставини справи, конкретно зазначити, окрім порушення вимог ДСТУ, які саме правила, норми чи стандарти (з посиланням на статті, пункти, тощо) були порушені.

Разом з тим при складанні адміністративного протоколу працівники патрульної поліції зобов'язані у графі "потерпілі, свідки" повністю вказати анкетні дані, місце проживання, засоби зв'язку останніх. Також потерпілому необхідно наполягати на приєднанні до матеріалів протоколу власних пояснень, у яких вони довільно викладають фактичні обставини пригоди.Протокол огляду місця події : чи потрібно і як діяти при виникненні ДТП ?[thumb=left]

 
    
 

Аварійна зупинка : як грамотно вчинити , щоб не потрапити в судову тяганину ?

 
 
При виникненні ДТП потрібно зупинитись, включити "аварійку" і встановити знак аварійної зупинки. Автомобіль при цьому не переміщати. Перед повідомленням та викликом працівників поліції необхідно зафіксувати на фото та відео відрізок дороги та дорожню обстановку. Увагу слід звернути передусім на відсутність огорожі ями, знаків ("Увага" або "Погана дорога"), погодні умови, пора доби. Детально сфотографуйте яму та видимі пошкодження автомобіля. На фото має бути чітко видна дорога, видимі дорожні знаки, а також положення авто з прив'язкою до місцевості.
Далі -- читайте згодом в нашому блозі або телефоуйте за консультацією 097-539-72-47
З повагою, Ваш автоадвокат Аварійна зупинка : як грамотно вчинити , щоб не потрапити в судову тяганину ? Аварійна зупинка : як грамотно вчинити , щоб не потрапити в судову тяганину ?

 
    
 

Страхування цивільної відповідальності власників авто: чи можливо це зробити максимально корисно на практиці ! ? консультує адвокат

 
 
Аналізуючи сьогоднішню ситуацію з приводу цивільної відповідалності власників авто. можна зауважити таке :
чомусь наївно впевнена, що після цього випадку на цій вулиці в Києві з приводу власник хаммера, який збив дитинку, -- Страхування цивільної відповідальності власників авто: чи можливо це зробити максимально корисно на практиці ! ? консультує адвокат Страхування цивільної відповідальності власників авто: чи можливо це зробити максимально корисно на практиці ! ? консультує адвокат припиняться нічні перегони мудаків на спортивних машинах і мотоциклах.

Але ні, мудак – ти, якщо їдеш по Лесі з лохівською швидкістю 60км/год. І навіть якщо їдеш 80, навіть у першому ряду, тобі підрізатимуть, бо ти – лох і не їдеш 180, як всі нормальні мешканці цього міста та його престижних районів.

Якщо говорити евфемізмами, щоб не сильно когось образити, то на таких простих побутових прикладах вкотре переконуєшся, що наш не дуже мудрий народ недаремно має не дуже порядну владую от так . Як-то кажуть : маємо- те, що маємо ?

 
    
 

Що чекає водіів автомобілів з іноземною реєстрацією ? Чи все так просто: читайте тут

 
 

Напередодні вищий адміністративний суд ошелешив усіх власників з закордонною пропискою, коли підтвердив законність штрафу у понад 400 тисяч гривень і конфіскував авто у водія, що користувався Ford з литовськими номерами, завезеним в Україну іноземцем. У таку суму оцінили збитки держави від несплати митних зборів – і це перше судове рішення вищої інстанції в Україні щодо власника автівки-нелегала. Натомість водії на єврономерах вже призначили на 6 вересня стотисячну акцію протесту під стінами парламенту, аби їх не штрафували, а на законодавчому рівні дозволили легалізувати авто. Більше читайте тут

 
    
 

Що повинен памятатит автовласник, залишаючи свій автомобіль на платній автостоянці ?

 
 
Зокрема, Що повинен памятатит автовласник, залишаючи свій автомобіль на платній автостоянці ?на підставі ч. 2 ст. 977 ЦКУ за договором зберігання
транспортного засобу на стоянках зберігач зобов'язаний не
допускати проникнення на них сторонніх осіб і видати
транспортний засіб за першою вимогою власника. Тобто,
власники стоянки так само несуть відповідальність і за речі,
що знаходяться в салоні автомобіля. Чек вам просто
зобов'язані видати керуючись Законом України "Про
застосування електронних контрольно-касових апаратів і
товарно-касових книг при розрахунках із споживачами у
сфері торгівлі, громадського харчування та послуг". Але в чеку
та інших документах відсутня інформація про переданий
об'єкт зберігання, його ідентифікацію, опис та ін. Тому
вимагайте додаткових гарантій.
І власники транспортних засобів, і власники автостоянок
при укладенні договору (неважливо письмового чи
публічного) повинні пам'ятати про те, що вони повинні
неухильно дотримуватися Правил зберігання транспортних
засобів на автостоянках, затвердженими Постановою
Кабінету Міністрів України "Про затвердження Правил
зберігання транспортних засобів на автостоянках" від
22.01.1996 р. №115, в яких прописані всі норми, якими
керуються обидві сторони - власник транспорту і власник
стоянки автомобілів. детальніше читайте згодом

 
    
 

Як діяти при зіткненні машин в одному напрямку ? Чи встановлено Вашу вину , якщо Ваше авто було останнім в ряді ?

 
 
В руслі даної статті потрібно дати алгоритм вирішення даної проблеми таЯк діяти при зіткненні машин в одному напрямку ? Чи встановлено Вашу вину , якщо Ваше авто було останнім в ряді ?Як діяти при зіткненні машин в одному напрямку ? Чи встановлено Вашу вину , якщо Ваше авто було останнім в ряді ? кілька рекомендацій учасникам дорожньо-транспортних подій.

Після події необхідно заспокоїтися для подальших конструктивних дій.
Огляньте місце події по ходу руху автомобілів під різними ракурсами.
Зверніть увагу на сліди шин, подряпини від жорстких предметів, осипання скла, ґрунту, витікання рідин тощо.
Намагайтеся вжити заходів щодо встановлення на місці можливих свідків пригоди, запишіть їх контактні дані.
Сфотографуйте місце події з усіх боків (загальні плани) для розуміння загального розташування автомобілів і слідів відносно елементів дороги. Потім зробіть більш крупні (вузлові) знімки, якими прив’яжіть виявлені сліди до найближчих предметів. Далі зробіть крупні (детальні) знімки вказаних слідів, щоб показати їх фактуру.
Ретельно сфотографуйте усі пошкоджені автомобілі, а не тільки пошкодження свого транспортного засобу. Спочатку загальні знімки з чотирьох сторін, потім вузлові знімки пошкоджених елементів, а далі крупні знімки самих пошкоджень.
При складанні схеми ДТП уважно дивіться, що вказують у ній працівники поліції, активно беріть участь у замірах.
Обговорюйте «непомічені» сліди і розміри з працівниками поліції на місці пригоди.
При підписанні протоколу огляду місця події і схеми події уважно вивчіть ці документи, і якщо з чимось не погоджуєтесь, зазначте у протоколі свої зауваження, поправки тощо. Сфотографуйте протокол огляду і схему місця події.
І не поспішайте давати письмові пояснення працівникам поліції на місці події.

 
    
 

Якщо Ваші права як автомобіліста порушено : консультує фахівець з питань автострахування відповідальності

 
 


так склалося, що в українське законодавство далеко не досконале.І все не так просто. Як пояснити таку ситуаці:
Якщо Ваші права як автомобіліста порушено : консультує фахівець з питань автострахування відповідальності Якщо Ваші права як автомобіліста порушено : консультує фахівець з питань автострахування відповідальності

Якщо Ваші права порушено і як цьому запобігти на практиці ?
ми повинні звернутися до практики Європи. Там низьке податкове навантаження. Ці країни вирішили для себе, що їх населення буде обновляти автопарк за рахунок імпортних авто. Натомість, в нас існує для цього дві перешкоди.

Перша - свого часу пролобійовані зміни законодавством, які не дозволяють завозити сюди машини і розмитнювати ті, які не відповідають стандарту "Євро-5". Ми повинні від цього відмовитись, можливо, знизити поріг. Ми хочемо трошки посунути стандарт і сказати, що ми надаємо право українцям завозити автомобілі не старше 2002 чи 2005 років виробництва.

Друга позиція - зависоке податкове навантаження. Якщо ми візьмемо акциз і мито - це величезні суми, які потрібно платити при розмитнені. Я можу навести приклад. Наприклад, "Фольцваген Гольф" коштує 8 000 євро. Акциз на неї складатиме 2 628 євро, ввізне мито - 728 євро, сума розмитненого авто + ПДВ ще 20 %, буде становити більше 13 000 євро. детальніше згодом в інших публікаціях

 
    
  Пользователь  
   
    
  Голосование  
 
Что добавлять на сайт?
Авто новости
Авто обзоры
Статьи про тюнинг
Разные статьи
 
    
По вопросам обращайтесь к администрации сайта | XML карта сайта
Copyright © ConceptCar.com.ua (2010) - авто новости и авто обзоры