Логотип сайта
  Навигация  
 
Главная страница сайта
Главная
главная страница
conceptcar.com.ua
авто новости
Авто новости
автомобильные
новости в мире
Авто обзоры
Авто обзоры
авто обзоры
и тесты авто
авто тюнинг
Авто тюнинг
все про тюнинг
автомобилей
полезные статьи
Полезные статьи
авто советы
и подсказки
контакты
Контакты
контакты автора
и реклама на сайте
 
    
  Популярное  
  » Увага ! В Україні будуть зарядки для електрокарів ! чит ...
» Чего избавлят украинских водителей ??? Интересно: читай ...
» Ви не повірите : літаюче авто !
» Впервие начали менять шини на 60-ти дюймовие !
» Самьій красивьій автомобиль в мире !!!
» Внимание : разводят на дорогах !
» как избежать євакуации авто на парковке ? Рекомендуєт а ...
» Украинци тратят миллиарди на авто
» Чому ж авто бється .. током ?
» Чого слід очікувати від запровадження змін до правил пр ...
 
    
 

Страхування цивільної відповідальності власників авто: чи можливо це зробити максимально корисно на практиці ! ? консультує адвокат

 
 
Аналізуючи сьогоднішню ситуацію з приводу цивільної відповідалності власників авто. можна зауважити таке :
чомусь наївно впевнена, що після цього випадку на цій вулиці в Києві з приводу власник хаммера, який збив дитинку, -- Страхування цивільної відповідальності власників авто: чи можливо це зробити максимально корисно на практиці ! ? консультує адвокат Страхування цивільної відповідальності власників авто: чи можливо це зробити максимально корисно на практиці ! ? консультує адвокат припиняться нічні перегони мудаків на спортивних машинах і мотоциклах.

Але ні, мудак – ти, якщо їдеш по Лесі з лохівською швидкістю 60км/год. І навіть якщо їдеш 80, навіть у першому ряду, тобі підрізатимуть, бо ти – лох і не їдеш 180, як всі нормальні мешканці цього міста та його престижних районів.

Якщо говорити евфемізмами, щоб не сильно когось образити, то на таких простих побутових прикладах вкотре переконуєшся, що наш не дуже мудрий народ недаремно має не дуже порядну владую от так . Як-то кажуть : маємо- те, що маємо ?

 
    
 

Що чекає водіів автомобілів з іноземною реєстрацією ? Чи все так просто: читайте тут

 
 

Напередодні вищий адміністративний суд ошелешив усіх власників з закордонною пропискою, коли підтвердив законність штрафу у понад 400 тисяч гривень і конфіскував авто у водія, що користувався Ford з литовськими номерами, завезеним в Україну іноземцем. У таку суму оцінили збитки держави від несплати митних зборів – і це перше судове рішення вищої інстанції в Україні щодо власника автівки-нелегала. Натомість водії на єврономерах вже призначили на 6 вересня стотисячну акцію протесту під стінами парламенту, аби їх не штрафували, а на законодавчому рівні дозволили легалізувати авто. Більше читайте тут

 
    
 

Що повинен памятатит автовласник, залишаючи свій автомобіль на платній автостоянці ?

 
 
Зокрема, Що повинен памятатит автовласник, залишаючи свій автомобіль на платній автостоянці ?на підставі ч. 2 ст. 977 ЦКУ за договором зберігання
транспортного засобу на стоянках зберігач зобов'язаний не
допускати проникнення на них сторонніх осіб і видати
транспортний засіб за першою вимогою власника. Тобто,
власники стоянки так само несуть відповідальність і за речі,
що знаходяться в салоні автомобіля. Чек вам просто
зобов'язані видати керуючись Законом України "Про
застосування електронних контрольно-касових апаратів і
товарно-касових книг при розрахунках із споживачами у
сфері торгівлі, громадського харчування та послуг". Але в чеку
та інших документах відсутня інформація про переданий
об'єкт зберігання, його ідентифікацію, опис та ін. Тому
вимагайте додаткових гарантій.
І власники транспортних засобів, і власники автостоянок
при укладенні договору (неважливо письмового чи
публічного) повинні пам'ятати про те, що вони повинні
неухильно дотримуватися Правил зберігання транспортних
засобів на автостоянках, затвердженими Постановою
Кабінету Міністрів України "Про затвердження Правил
зберігання транспортних засобів на автостоянках" від
22.01.1996 р. №115, в яких прописані всі норми, якими
керуються обидві сторони - власник транспорту і власник
стоянки автомобілів. детальніше читайте згодом

 
    
 

Як діяти при зіткненні машин в одному напрямку ? Чи встановлено Вашу вину , якщо Ваше авто було останнім в ряді ?

 
 
В руслі даної статті потрібно дати алгоритм вирішення даної проблеми таЯк діяти при зіткненні машин в одному напрямку ? Чи встановлено Вашу вину , якщо Ваше авто було останнім в ряді ?Як діяти при зіткненні машин в одному напрямку ? Чи встановлено Вашу вину , якщо Ваше авто було останнім в ряді ? кілька рекомендацій учасникам дорожньо-транспортних подій.

Після події необхідно заспокоїтися для подальших конструктивних дій.
Огляньте місце події по ходу руху автомобілів під різними ракурсами.
Зверніть увагу на сліди шин, подряпини від жорстких предметів, осипання скла, ґрунту, витікання рідин тощо.
Намагайтеся вжити заходів щодо встановлення на місці можливих свідків пригоди, запишіть їх контактні дані.
Сфотографуйте місце події з усіх боків (загальні плани) для розуміння загального розташування автомобілів і слідів відносно елементів дороги. Потім зробіть більш крупні (вузлові) знімки, якими прив’яжіть виявлені сліди до найближчих предметів. Далі зробіть крупні (детальні) знімки вказаних слідів, щоб показати їх фактуру.
Ретельно сфотографуйте усі пошкоджені автомобілі, а не тільки пошкодження свого транспортного засобу. Спочатку загальні знімки з чотирьох сторін, потім вузлові знімки пошкоджених елементів, а далі крупні знімки самих пошкоджень.
При складанні схеми ДТП уважно дивіться, що вказують у ній працівники поліції, активно беріть участь у замірах.
Обговорюйте «непомічені» сліди і розміри з працівниками поліції на місці пригоди.
При підписанні протоколу огляду місця події і схеми події уважно вивчіть ці документи, і якщо з чимось не погоджуєтесь, зазначте у протоколі свої зауваження, поправки тощо. Сфотографуйте протокол огляду і схему місця події.
І не поспішайте давати письмові пояснення працівникам поліції на місці події.

 
    
 

Якщо Ваші права як автомобіліста порушено : консультує фахівець з питань автострахування відповідальності

 
 


так склалося, що в українське законодавство далеко не досконале.І все не так просто. Як пояснити таку ситуаці:
Якщо Ваші права як автомобіліста порушено : консультує фахівець з питань автострахування відповідальності Якщо Ваші права як автомобіліста порушено : консультує фахівець з питань автострахування відповідальності

Якщо Ваші права порушено і як цьому запобігти на практиці ?
ми повинні звернутися до практики Європи. Там низьке податкове навантаження. Ці країни вирішили для себе, що їх населення буде обновляти автопарк за рахунок імпортних авто. Натомість, в нас існує для цього дві перешкоди.

Перша - свого часу пролобійовані зміни законодавством, які не дозволяють завозити сюди машини і розмитнювати ті, які не відповідають стандарту "Євро-5". Ми повинні від цього відмовитись, можливо, знизити поріг. Ми хочемо трошки посунути стандарт і сказати, що ми надаємо право українцям завозити автомобілі не старше 2002 чи 2005 років виробництва.

Друга позиція - зависоке податкове навантаження. Якщо ми візьмемо акциз і мито - це величезні суми, які потрібно платити при розмитнені. Я можу навести приклад. Наприклад, "Фольцваген Гольф" коштує 8 000 євро. Акциз на неї складатиме 2 628 євро, ввізне мито - 728 євро, сума розмитненого авто + ПДВ ще 20 %, буде становити більше 13 000 євро. детальніше згодом в інших публікаціях

 
    
 

Євробляхи : автомобілістам . Що нового принесе цей закон ?

 
 
Верховна Рада ухвалила у першому читанні законопроект 8487 "Про внесення змін до Податкового кодексу України щодо оподаткування акцизним податком легкових транспортних засобів".

Пропонуються такі лібералізаційні кроки:

 - нова шкала акцизних податків (зменшення в декілька разів)

- скасування екологічного стандарту під час реєстрації автомобіля будь-якого року випуску

Механізм полягає у встановленні нових ставок акцизного податку: базова ставка становитиме 50 євро для автомобілів на бензинових двигунах і 75 євро - на дизельних. Ставки збільшуються на коєфіцієнти віку і на коєфіцієнти об'єму двигуна.

Визначення акцизного податку для кожного легкового транспортного засобу здійснюватиметься шляхом застосування до базових ставок акцизного податку коефіцієнтів. Згідно із пояснювальною запискою, один коефіцієнт визначатиметься діленням об'єму циліндрів двигуна внутрішнього згоряння відповідного транспортного засобу в куб. см на 1000 куб. см. Другий коефіцієнт дорівнюватиме кількості повних календарних років від року, наступного за роком виробництва відповідного транспортного засобу, до року визначення ставки податку (для нових транспортних засобів та транспортних засобів, що використовувалися до одного повного календарного року, коефіцієнт дорівнює 1). Євробляхи : автомобілістам . Що нового принесе цей закон ?

 
    
 

Що нового слід очікувати від розмитнення ?

 
 

Відповідний законопроект №8487 «Про внесення змін до Податкового кодексу України щодо оподаткування транспортних засобів» у п’ятницю, 13 липня, за основу (265 голосів «за») прийняла Верховна Рада України.

Законопроект передбачає зменшення розміру акцизного податку з авто, скасування заборони на митне оформлення машин, які не відповідають екологічному стандарту «євро-5», а також посилення контролю за переміщенням і використанням транспорту, зареєстрованого в інших державах. Такі зміни мають намір внести в Податковий і Митний кодекси.Що нового слід очікувати від розмитнення ?

 
    
 

Витрати ДТП. Відшкодування шкоди Консультує адвокат

 
 

Вирішуючи питання про відшкодування шкоди, завданої майну особи в результаті ДТП, та визначаючи розмір такої шкоди, судам слід звернути увагу на положення ст.1192 ЦК, згідно з яким з урахуванням обставин справи суд за вибором потерпілого може зобов’язати особу, яка завдала шкоди майну, відшкодувати її в натурі (передати річ того ж роду і тієї ж якості, полагодити пошкоджену річ тощо) або відшкодувати завдані збитки у повному обсязі. Розмір таких збитків підлягає відшкодуванню потерпілому, визначається відповідно до реальної вартості втраченого майна на момент розгляду справи або виконання робіт, необхідних для відновлення втраченої речі.

Відповідно до ч.2 ст.22 ЦК збитками є витрати, яких особа зазнала у зв’язку зі знищенням або пошкодженням речі, а також витрати, які особа зробила або мусить зробити для відновлення свого порушеного права (реальні збитки); доходи, які особа могла б реально одержати за звичайних обставин, якби її право не було порушено (упущена вигода).Витрати ДТП. Відшкодування шкоди Консультує адвокат

 
    
  Пользователь  
   
    
  Голосование  
 
Какой авто лучше?
Nissan SkyLine
Subaru Impreza
Mitsibishi Lanser
Porshe 911
Запорожец
 
    
По вопросам обращайтесь к администрации сайта | XML карта сайта
Copyright © ConceptCar.com.ua (2010) - авто новости и авто обзоры